Vanzarea de linkuri – chestiuni generale si riscuri

31 ianuarie 2012
Comentarii: 2
31 ianuarie 2012, Comentarii: 2

Una dintre cele mai mari batalii care se dau pe internet, intre webmasteri, au drept scop obtinerea de linkuri – in urma obtinerii unei autoritati, evident!

Asa cum am tinut sa precizez in linkul de mai sus, backlinkurile sunt foarte importante deoarece definesc calitatea si interesul internautilor vizavi de continutul web prezent pe blogul / situl dvs, insa cat de departe pot ajunge unii pentru a castiga aceste backlinkuri?

S-a deschis piata de linkuri!

Probabil ati auzit de proiectul piatadelinkuri.ro. sustinut de trafic.ro. Pe acest site, la care puteti avea acces doar pe baza unei plati de aproximativ 20 euro pe an, absolut toti bloggerii sau chiar managerii de magazine virtuale isi pot valorifica spatiul pe site prin vanzarea de linkuri. Procedura este una foarte simpla: urmaresti siturile care vand link, platesti managerul si primesti link spre tine – pe o perioada de timp stabilita de parti.

De ce nu va functiona aceasta afacere?

Motoarele de cautare, in special Google, au decis sa ofere o atentie speciala siturilor cu backlinkuri deoarece acestea, in mod natural, daca nu ar avea nimic de oferit nu ar primi atentie din partea celorlalti, adica nu ar avea referinte (backlinkuri). Atunci cand tu, ca webmaster, cumperi linkurile si incerci sa-ti castigi autoritatea in mod artificial, esti sanctionat.

Cazurile in care websituri foarte mari au fost sanctionate de motoarele de cautare nu sunt deloc rare, iar modalitatile prin care, spre exemplu Google, isi poate da seama de frauda sunt in numar foarte mare – de altfel, la ce va puteti astepta din partea unui motor de cautare capabil sa proceseze logic sute de semnale diferite care influenteaza toate aceste aspecte? Cu alte cuvinte, au niste algoritmi ai dracului de destepti, iar aceasta modalitate de frauda nu este nici pe departe cea mai sofisticata in ierarhia modalitatilor de frauda.

Vrei backlinkuri? Comunicarea este cheia!

Un marketer online serios sau o agentie web care investeste in seo nu va cumpara de la piata de linkuri – nu doar pentru ca stie de aceste sanctiuni, ci pentru ca adevarata relevanta si calitate a backlinkurilor se obtine prin comunicare – mai precis, prin modul cum interactionezi cu intregul internet! Despre tehnici naturale de obtinere de backlinkuri voi discuta intr-un material viitor!

P.S. Imi pare rau sa vad ca domnul Munteanu Ionut Radu, care se recomanda a fi “psiholog si sociolog, cu prezenta si activitate in Marketing Online din 2003 si cu specializare in Pay-Per-Click Marketing”, promoveaza pe blogul sau solutii artificiale si nu vorbeste mai mult despre adevaratul marketing online, cel natural, cel care se bazeaza pe comunicare si calitate!

2 responses on “Vanzarea de linkuri – chestiuni generale si riscuri

  1. Cristian spune:

    Total adevarat eu mi-am cumparat link-uri de acolo si am fost sanctionat ! Le-am scos , dar banii dati timpul pierdut nu au meritat !

    Cristian

  2. soso spune:

    intradevar este foarte adevarat ce spui. E ca si in viata reala, exact ca o afacere reala :)

Lasă un răspuns către Cristian Anulează răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *