Rata de conversie in copywriting

31 ianuarie 2012
Comentarii: 0
31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Munca unui copywriter nu este niciodata perfecta! Asta nu pentru ca uiti sa faci ceva sau nu respecti anumite “secrete” pe care obisnuiesti sa le folosesti, ci pentru ca mereu poti fi mai bun – este genul de meserie care nu e atacata de monotonie, care nu-ti permite sa lucrezi ca un robotel de fiecare data, in fiecare zi, este genul de munca care te invata ceva zilnic! In acest articol vreau sa explic in mare ce este conversia si de ce absolut toata munca unui copywriter se invarte in jurul acesteia.

Ce este rata de conversie?

Conversia reprezinta pe scurt targetul copywriterului – declansarea unei actiuni din partea simplului vizitator. O conversie poate insemna orice, in functie de cum doreste clientul. Conversia poate inseamna accesarea propriu-zisa a unui buton de contact, sau cumpararea unui produs –  in acest caz, creste rata de conversie atunci cand vizitatorul ajunge pe pagina finala de cumparare si efectueaza plata!

Rata principala de conversie insumeaza mai multe conversii secundare!

Fiecare copywriter, chiar si unul amator, vede rata de conversie ca pe un target, insa capcana in care cade este sa priveasca acest target ca pe ceva singular, nu ca pe un element format din mai multe obiective secundare.

Astfel, pentru ca rata principala de conversie sa creasca, alte trei conversii secundare cer atentie sporita! Atunci cand un vizitator intra pe site-ul dvs nu are cum sa cumpere / intreprinda o anumita actiune daca nu trece prin urmatoarele faze:

–          Servirea cu informatiile de care vizitatorul este interesat.

–          Captarea atentiei si determinarea vizitatorului sa se aboneze la un newsletter sau sa va adauge la favorites – evident, pentru a putea pastra legatura cu dvs.

–          Transformarea celui interesat de dvs in client.

–          Pastrarea clientului cat mai mult timp – intretinerea relatiilor cu acesta.

Indiferent ca vorbim despre vanzarea unui produs / serviciu, sau un blog care doreste sa vanda informatii castigand bani din advertising, lantul conversiilor este cam acelasi! Principiile pe care se bazeaza o rata buna de conversie are la bazaincrederea si o intretinere sanatoasa a relatiilor.

Despre conversiile secundare precizate mai sus voi scrie in curand – pana atunci, mult succes in promovarea pe internet!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *