22 martie 2014
Comentarii: 4

Cum poti obtine articole gratis pe blogul tau?

22 martie 2014, Comentarii: 4

In zilele noastre, sa NU ai blog este ceva rar intalnit. Din ce in ce mai multi internauti s-au transformat in bloggeri – fie pentru a scrie despre viata personala, fie pentru a face comentarii vizavi de politica, arta si asa mai departe – iar foarte multi oameni vor sa impartaseasca informatiile cunoscute din domeniile lor de expertiza. Blogging-ul este o meserie nobila. Revenind la subiect:

Inainte de toate, evita generatoarele de text!

De la o vreme, au aparut generatoare de text, care au ca scop generarea de articole din orice nisa posibila.


6 iulie 2013
Comentarii: 9

Promovare premium in cel mai mare director de articole romanesc

6 iulie 2013, Comentarii: 9

Scriu acest material pentru ca am un director de articole, de o calitate inalta, pe care l-am programat in asa fel incat sa se intretina singur – astfel, pentru a oferi rezultate SEO, tuturor membrilor, linkurile care depasesc un cumul de 3 sunt sterse, linkurile invalide mai mult de 2 zile consecutive sunt sterse, articolele mult prea mici aruncate la cos etc. In esenta, sunt atent la fiecare detaliu pentru a pastra acest director de articole cel mai curat de pe piata cu cea mai buna eficienta posibila.


31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Importanta social media pentru branduri si consumatori

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Mentiune: articolul de mai jos reprezinta tema la teoria comunicarii din cadrul specializarii comunicare si relatii publice. Cerinta: dezvoltarea unui subiect de presa, blog, revista etc. Am preferat sa prezint un subiect de blog, iar in randul bloggerilor, potrivit pentru aceasta tema, l-am apreciat pe domnul Alexandru Negrea.

Articolul de referinta se intituleaza “De ce trebuie să fie prezente companiile/brandurile în Social Media”, este scris de domnul Alexandru Negrea, social media manager la BCR, si a fost publicat pe blogul sau, alexandrunegrea.ro, la data de 13 August 2011.


31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Surpriza

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Pentru ca este primul post din aceasta categorie pe care vreau sa o dezvolt in timp, va spun ca aici puteti gasi documentatie si teme tratate la facultatea de filosofie Alexandru Ioan Cuza din Iasi, specializarea „Comunicare si Relatii Publice” – de la teme, pana la documentatie, pareri personale, etc. In acest articol gasiti tema mea la comunicare: surpriza.

Surpriza este considerata cea mai spontana emotie intalnita la o persoana. Surpriza, pe cat de repede apare, pe atat de repede se poate dispersa – doar daca nu este intretinuta, ulterior, de alte mici elemente.

Surpriza poate avea loc ca urmare a unei neasteptari sau asteptatari eronate.

Exemplu:


31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

In Social Media trebuie sa oferi

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Iluzia cum ca numarul de fani / followeri / prieteni conteaza ii determina pe multi sa se concentreze doar asupra acestui aspect si vreau ca in acest articol sa pun mai mult accent asupra a ce se ofera in social media – sa ne concentram mai mult asupra a ce oferim noi! Dar mai intai trebuie precizat:

Numarul de fani sau prieteni nu conteaza!

Probabil am sa dezvolt aceasta afirmatie intr-un alt articol, insa acum, cu toata dorinta, vreau sa atrag atentia asupra celor 80-90% din webmasteri interesati de cantitate, ca nu conteaza numarul, ci calitatea! Pe internet, foarte multi manageri de afaceri online se concentreaza asupra numarului de prieteni / fani (nici nu mai conteaza cum le spunem) – lucru total gresit!

Ce conteaza cu adevarat si ce le oferi fanilor?