Blog Ericpolec Team

31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Seo copywriting vs seo content writing

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Observ din ce in ce mai multe cereri / oferte de servicii web seo content writing si seo copywriting, iar acestea sunt postate cel mai des pe forumuri, site-uri de anunturi, si rareori blog-uri personale. In acest articol intitulat “seo content writing vs seo copywriting” nu vreau neaparat sa ofer sfaturi despre cum se face seo content writing sau seo copywriting, pentru ca in mare parte calitatea serviciilor este influentata de experienta, si nu tehnici sau “secrete ascunse”. Este adevarat, sunt anumite lucruri de baza pe care trebuie sa le cunoasca orice seo writer sau seo copywriter, insa acestea nu sunt un arbitru decisiv pe cat consider eu experienta.

Intr-o alta ordine de idei, in acest articol voi face cateva comparatii intre serviciile unui web seo writer si seo copywriter, si de ce nu, cateva lucruri la care ar trebui sa se gandeasca un simplu blogger sau seo writer daca isi doreste sa avanseze spre copywriting.


31 ianuarie 2012
Comentarii: 35

Cum obtii multi vizitatori si autoritate prin backlink-uri. Ce sunt backlink-urile ?

31 ianuarie 2012, Comentarii: 35

Prezenta ta ca web seo content writer in online-ul romanesc devine simtita odata cu exprimarea cat mai clara a opiniilor pe care le ai si incerci sa le promovezi, dar si cu o optimizare buna a blogului, sau site-ului tau in principalele motoare de cautare (Google, Yahoo, Bing) servind fresh content, si obtinand o clasare superioara in SERP (search engine result page).
Se intelege ca prin clasare superioara in SERP, ma refer la popularitate si audienta online, efect care ti-l doresti, iar backlink-urile (backlinks) joaca un rol super important, motiv pentru care voi explica in acest articol cum sa obtii backlink-uri, si cat de importante sunt acestea.


31 ianuarie 2012
Comentarii: 5

Cunoaste si profita de avantajele Google Webmaster Tools

31 ianuarie 2012, Comentarii: 5

In blogging, de obicei, principala preocupare pe care o avem este sa ne facem cunoscuti, sa obtinem popularitate, aspiram la cat mai multe comentarii si dezbateri din cadrul subiectelor lansate si alese de noi, insa drumul spre succes este mare, si cu cat mai mare pare pentru blogger, cu atat mai greu, acesta, va ajunge la destinatie. Am subliniat cuvantul pare, deoarece este relativ, si in functie de perceptia care o are blogger-ul, sau web seo content writer-ul, asupra succesului, si sansele acestuia cresc sau se micsoreaza la fiecare zi din viata trecuta fara rezultate spontane.

Ei bine, rezultate rapide nu exista, succes rapid nu exista, bani castigati repede nu exista (excludem droguri, femei, jocuri noroc), motiv pentru care vreau sa prezint unealta lui Google numita acum: Google Webmaster Tools, si avantajele acesteia pentru tine, privind pe termen lung.


31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Cum sa alegi un titlu potrivit pentru articole!

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Se stie ca un articol de calitate scris pe o anumita tema isi face job-ul doar daca respecta o structura corecta, adica are un inceput, un body (continutul propriu-zis) si o incheiere care il determina pe cititor sa se implice comentand articolul (in cazul bloggerilor) sau iesind din pagina cu senzatia de “pus pe ganduri”.

Cunosc multi bloggeri si writeri profesionisti, multi dintre voi ma cititi chiar acum, si cu ocazia acestui material vreau sa trag un semnal de alarma tuturor asupra importantei titlului in toate articolele scrise, indiferent de nisa sau target.
Un titlu scris corect, creat corect, care are cuvintele potrivite in locul potrivit te poate ajuta pe doua flancuri:
Pentru motoarele de cautare, in special Google (SEO).


31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Castiga vizitatori cu o structura corecta a link-urilor!

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Incep acest articol cu o intrebare simpla, retorica. Ai nevoie de vizitatori si cititori pe blogul sau site-ul care il detii? Sigur ca da, toata lumea cauta sa se descurce pentru a castiga cat mai multi cititori, si mai mult de atat, pentru a le cuceri increderea. Asa cum un post tv fara audienta nu-si permite mereu invitatii catre celebritati si sa ofere publicului ce-si doreste, un site fara cititori nu numai ca nu va genera profit, ca poate nu este asta intentia, insa webmaster-ul isi pierde din ambitie si dorinta de a oferi ceva. Tocmai din aceste motive, unii bloggeri sunt predispusi sa renunte la scris articole pentru ca vor avea impresia ca nu sunt ascultati, lucru care nu reflecta neaparat calitatea articolelor sau importanta temelor, ci lipsa aplicarii unor tehnici simple de seo.