Blog Ericpolec Team

31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Rata de conversie in copywriting

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Munca unui copywriter nu este niciodata perfecta! Asta nu pentru ca uiti sa faci ceva sau nu respecti anumite “secrete” pe care obisnuiesti sa le folosesti, ci pentru ca mereu poti fi mai bun – este genul de meserie care nu e atacata de monotonie, care nu-ti permite sa lucrezi ca un robotel de fiecare data, in fiecare zi, este genul de munca care te invata ceva zilnic! In acest articol vreau sa explic in mare ce este conversia si de ce absolut toata munca unui copywriter se invarte in jurul acesteia.

Ce este rata de conversie?

Conversia reprezinta pe scurt targetul copywriterului – declansarea unei actiuni din partea simplului vizitator. O conversie poate insemna orice, in functie de cum doreste clientul.


31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

In Social Media trebuie sa oferi

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Iluzia cum ca numarul de fani / followeri / prieteni conteaza ii determina pe multi sa se concentreze doar asupra acestui aspect si vreau ca in acest articol sa pun mai mult accent asupra a ce se ofera in social media – sa ne concentram mai mult asupra a ce oferim noi! Dar mai intai trebuie precizat:

Numarul de fani sau prieteni nu conteaza!

Probabil am sa dezvolt aceasta afirmatie intr-un alt articol, insa acum, cu toata dorinta, vreau sa atrag atentia asupra celor 80-90% din webmasteri interesati de cantitate, ca nu conteaza numarul, ci calitatea! Pe internet, foarte multi manageri de afaceri online se concentreaza asupra numarului de prieteni / fani (nici nu mai conteaza cum le spunem) – lucru total gresit!

Ce conteaza cu adevarat si ce le oferi fanilor?


31 ianuarie 2012
Comentarii: 2

Vanzarea de linkuri – chestiuni generale si riscuri

31 ianuarie 2012, Comentarii: 2

Una dintre cele mai mari batalii care se dau pe internet, intre webmasteri, au drept scop obtinerea de linkuri – in urma obtinerii unei autoritati, evident!

Asa cum am tinut sa precizez in linkul de mai sus, backlinkurile sunt foarte importante deoarece definesc calitatea si interesul internautilor vizavi de continutul web prezent pe blogul / situl dvs, insa cat de departe pot ajunge unii pentru a castiga aceste backlinkuri?

S-a deschis piata de linkuri!

Probabil ati auzit de proiectul piatadelinkuri.ro. sustinut de trafic.ro


31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Google Plus in contrast cu “restul”

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Google Plus, noul serviciu de socializare online, aflat in stadiu beta, este acum un nou subiect de discutie pentru majoritatea internautilor – bloggeri, marketeri online, sau simpli devoratori de informatie. Indiferent daca esti un fan Google, care probabil deja are cont pe Google Plus, sau un simplu vizitator, trebuie sa cunosti prin ce face diferenta acest serviciu, in constrast cu concurenta: Twitter, Facebook, Linkedin etc.

Mai intai, trebuie sa intelegem de ce in ultima vreme mediile sociale au castigat teren, iar pentru asta vom incerca sa apelam la o imagine de ansamblu, foarte simpla: este vorba de informatii (articole, poze, filme etc). Fara informatii, lumea ar sta pe loc! Omul mereu a fost interesat de informatii noi – aici ne putem referi la oricine:


31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Invitatii Google Plus

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Pentru invitatii Google Plus puteti posta aici un comentariu iar in cel mult cateva ore va pot onora cererea. Adresa de email pe care […]