Blog Ericpolec Team

31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Tu ai blog – eu am o propunere!

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Pe scurt, sunt dispus sa redactez guest posturi pentru vizitatorii tai ! Absolut toate guest posturile pe care le-am scris au fost redactate in asa fel incat tu si vizitatorii tai sa castigati!

Nu ma intereseaza sa ma promovez pe mine sau alte servicii pe care le ofer ! Ma intereseaza doar sa promovez meseria pe care o fac si eventual anumite servicii online – desigur, articolele nu vor avea caracter „comercial” – vor fi pur informative, dedicate cititorilor tai.


31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Crearea si promovarea unui site web

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Pentru inceput vreau sa fac cateva precizari: In primul rand, acest articol se adreseaza tuturor managerilor care doresc sa se extinda, cu afacerea, in zona online – articolul cuprinde informatii legate de crearea websitului si promovarea de care, ulterior, va avea nevoie.

O a doua precizare: solutiile pe care le propun nu implica costuri financiare si indiferent ca doresti un blog, site de prezentare sau magazin virtual, articolul se muleaza perfect pe nevoile tale – evident, aceste solutii gratuite nu ofera aceleasi rezultate pe care le poti obtine cu anumite resurse financiare. Astfel:

Pasul 1:

Alegerea unui domeniu + plan de gazduire web

Cea mai buna afacere sunt domeniile cu extensia .ro – pentru ca se platesc doar odata si se inregistreaza pe viata, pe numele tau. De altfel, domeniile .ro sunt considerate si cele mai eficiente din punct de vedere SEO – adica atrag mai multi vizitatorii prin intermediul motoarelor de cautare (Google, Yahoo etc).


31 ianuarie 2012
Comentarii: 3

Alegerea si manipularea unui director de articole

31 ianuarie 2012, Comentarii: 3

Promovarea prin directoare de articole nu este o noutate – multa lume prefera aceasta varianta de promovare pentru ca este gratuita si poate aduce, in afara de clienti, o mai buna vizibilitate in motoarele de cautare. Insa, exista foarte multe directoare de articole inRomania– unele dintre ele mai bune, altele lipsite de potential.

In acest articol voi spune pe scurt cum ar trebui sa alegi un director de articole potrivit pentru advertorialele tale si cum ar trebui sa-ti inscrii articolul (advertorialul) – pentru ca eu detin unul din cele mai mari directoare de articole dintarasi vad zilnic articole noi, inregistrare nepotrivit.

Pe ce criterii trebuie sa alegi un director de articole ?


31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Importanta social media pentru branduri si consumatori

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Mentiune: articolul de mai jos reprezinta tema la teoria comunicarii din cadrul specializarii comunicare si relatii publice. Cerinta: dezvoltarea unui subiect de presa, blog, revista etc. Am preferat sa prezint un subiect de blog, iar in randul bloggerilor, potrivit pentru aceasta tema, l-am apreciat pe domnul Alexandru Negrea.

Articolul de referinta se intituleaza “De ce trebuie să fie prezente companiile/brandurile în Social Media”, este scris de domnul Alexandru Negrea, social media manager la BCR, si a fost publicat pe blogul sau, alexandrunegrea.ro, la data de 13 August 2011.


31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Surpriza

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Pentru ca este primul post din aceasta categorie pe care vreau sa o dezvolt in timp, va spun ca aici puteti gasi documentatie si teme tratate la facultatea de filosofie Alexandru Ioan Cuza din Iasi, specializarea „Comunicare si Relatii Publice” – de la teme, pana la documentatie, pareri personale, etc. In acest articol gasiti tema mea la comunicare: surpriza.

Surpriza este considerata cea mai spontana emotie intalnita la o persoana. Surpriza, pe cat de repede apare, pe atat de repede se poate dispersa – doar daca nu este intretinuta, ulterior, de alte mici elemente.

Surpriza poate avea loc ca urmare a unei neasteptari sau asteptatari eronate.

Exemplu: