Articole Content Writing

13 noiembrie 2015
Comentarii: 0

Cum scrii un review la telefoane?

13 noiembrie 2015, Comentarii: 0

Printre cele mai comune teme pe care le poate primi un content writer sunt cele din IT&C (noi, cel putin, pe asta suntem specializati). Astfel, mai devreme sau mai tarziu, daca lucrezi ca scriitor online, s-ar putea sa fii nevoit sa scrii un review la un anumit telefon. Cele mai reusite review-uri pentru dispozitive mobile sunt cele video, insa din diferite motive — trebuie sa detii (fie si temporar) telefonul, trebuie sa te expui vizual si sa fii placut, trebuie sa te pregatesti intens — foarte multe review-uri sunt in forma de text, insotite de poze si video-uri embed.


3 septembrie 2012
Comentarii: 6

Un nou update Google va descuraja plagiatul pe internet

3 septembrie 2012, Comentarii: 6

Daca pana acum, atunci cand gaseai un blogger care iti copia continutul, nu puteai decat sa te enervezi, de astazi inainte poti da cu tifla tuturor celor care practica si promoveaza aceasta activitate.

Google face un update important la motorul de cautare

Pentru a oferi utilizatorilor rezultate mai relevante si de calitate, gigantul online decide sa mai provoace o schimbare semnificativa algoritmilor care stabilesc pozitiile de indexare a siturilor inscrise. Astfel, printre cele 200 de semnale (signals) care stabilesc ierarhia siturilor pe o pagina, se mai adauga unul – numarul de incalcari ale drepturilor de autor.

Ce inseamna incalcari ale drepturilor de autor?


12 aprilie 2012
Comentarii: 6

Afla cum sa te confrunti cu plagiatul pe internet

12 aprilie 2012, Comentarii: 6

Atunci cand ai ceva de oferit prin intermediul unui website – ma refer la continutul web text, vor exista mereu potentiali oameni care sa-si doreasca sa impartaseasca aceleasi informatii, insa cercului lor de prieteni, prin intermediul unor situri proprii. Nu este o infractiune sa impartasesti informatii, insa copierea integrala sau partiala al acestora, fara permisiunea autorului, reprezinta o incalcare a legii!
In acest articol vreau sa prezint cateva solutii de combatere a plagiatului pe internet, mai exact, cum poti depista si penaliza un plagiator.

Depistarea plagiatorului (a celui care iti copie continutul text)

Depistarea este mai usoara decat ti-ai fi imaginat. Poti scana manual fiecare articol cautand pe Google propozitii din interiorul materialului. Daca va mai exista, intr-o alta locatie, acelasi text sau cel putin unul similar, Google iti va afisa in SERP (pagina de rezultate).


9 martie 2012
Comentarii: 0

Crearea si administrarea unui blog pentru companii

9 martie 2012, Comentarii: 0

Blogul a fost, este si va ramane un instrument fiabil de comunicare. Pornind de la aceasta idee, plus nevoia de comunicare a companiilor, atat cu potentialii consumatori cat si cu actualii clienti, m-am gandit sa redactez un articol in care sa vorbesc despre cum trebuie creata sectiunea de blog, de ce si cum se poate administra pe termen lung, in vederea unei productivitati sporite. Asadar:

Alegerea unei echipe de scriitori

Primul pas in crearea si administrarea unui blog pentru compania dvs. este alegerea oamenilor care se vor ocupa strict de aceasta zona. Este important de cunoscut daca echipa de scriitori, sau scriitorul (daca este doar unul), sunt specializati pe nisa dvs: trebuie sa stiti daca este important ca acestia sa cunoasca sau nu aspecte tehnice, pentru ca, in multe situatii, scriitorii online se pot documenta destul de usor.


31 ianuarie 2012
Comentarii: 0

Rata de conversie in copywriting

31 ianuarie 2012, Comentarii: 0

Munca unui copywriter nu este niciodata perfecta! Asta nu pentru ca uiti sa faci ceva sau nu respecti anumite “secrete” pe care obisnuiesti sa le folosesti, ci pentru ca mereu poti fi mai bun – este genul de meserie care nu e atacata de monotonie, care nu-ti permite sa lucrezi ca un robotel de fiecare data, in fiecare zi, este genul de munca care te invata ceva zilnic! In acest articol vreau sa explic in mare ce este conversia si de ce absolut toata munca unui copywriter se invarte in jurul acesteia.

Ce este rata de conversie?

Conversia reprezinta pe scurt targetul copywriterului – declansarea unei actiuni din partea simplului vizitator. O conversie poate insemna orice, in functie de cum doreste clientul.