Alegerea si manipularea unui director de articole

31 ianuarie 2012
Comentarii: 3
31 ianuarie 2012, Comentarii: 3

Promovarea prin directoare de articole nu este o noutate – multa lume prefera aceasta varianta de promovare pentru ca este gratuita si poate aduce, in afara de clienti, o mai buna vizibilitate in motoarele de cautare. Insa, exista foarte multe directoare de articole inRomania– unele dintre ele mai bune, altele lipsite de potential.

In acest articol voi spune pe scurt cum ar trebui sa alegi un director de articole potrivit pentru advertorialele tale si cum ar trebui sa-ti inscrii articolul (advertorialul) – pentru ca eu detin unul din cele mai mari directoare de articole dintarasi vad zilnic articole noi, inregistrare nepotrivit.

Pe ce criterii trebuie sa alegi un director de articole ?

In primul rand, un director de articole trebuie sa aiba o imagine buna in fata lui Google – pentru ca situl respectiv reprezinta pentru tine o referinta, iar o imagine proasta nu poate decat sa te afecteze. Recomand ca inainte sa inregistrezi un link, pe orice site, sa-i verifici IP-ul – pentru asta poti folosi urmatoarele doua instrumente:

1. http://whatismyipaddress.com/blacklist-chec

2. http://www.selfseo.com/google_ban_tool.php

La un director de articole conteaza PR-ul (Page Rank) – pentru ca PR-ul este o nota acordata de Google vizavi de calitatea sitului. Cu cat acest PR este mai mare, cu atat articolele si linkurile vor fi indexate mai repede, mai eficient, iar rezultatele vor fi pe masura.

Directorul de articole ales nu trebuie sa aiba continut spam sau comentarii cu linkuri spre diferite situri adult sau warez – chiar daca momentan nu este privit negativ de Google, pe viitor ar putea fi sanctionat iar un asemenea fapt atrage de la sine rezultate negative pentru tine – deci recomand sa analizezi putin situl – spamul iese mereu in evidenta si se depisteaza cu usurinta.

Cum trebuie sa inregistrezi advertorialul ?

Evident nu este o treaba prea grea, insa pentru ca, asa cum v-am mai spus, am un director de articole de care ma ocup, gasesc anumite nereguli care ar fi putut sa nu existe cu putina atentie din partea celor care inregistreaza advertorialele.

O regula principala: nu are sens sa faceti abuz! Foarte multi inregistreaza, pe un singur articol, peste 10-20 de linkuri – asta, probabil, in speranta ca rezultatele vor fi mai bune – total gresit! Pentru un singur advertorial sunt suficiente maxim 3-4 linkuri, iar acestea trebuie sa aiba mereu URL diferit pentru a putea fi luate in considerare – de exemplu, primul link poate fi spre situl principal, al doilea spre o sectiune din site, al treilea spre pagina de contact etc.

La fel de important este sa introduci linkului un anchor (descriere). Anchorul dar si numele linkului trebuie sa fie relevante nisei tale – sa contina cuvintele cheie pentru care lupti in Google.

Inscrierea in directoarele de articole nu este mare stiinta insa exista foarte multi care fac greseli – cazuri in care rezultatele nu vor veni niciodata…

3 responses on “Alegerea si manipularea unui director de articole

  1. d-petre spune:

    Poate era bine si un mic exemplu care sa lamuresca modul cum trebuie pus un link, o ancora. Totdeauna un exemplu bun face mai mult decat o mie de alte cuvinte.

  2. Anonim spune:

    cum sa scrii o prostie ca asta… de cand conteaza PR la ceva? La un director de articole conteaza PR-ul (Page Rank) – pentru ca PR-ul este o nota acordata de Google vizavi de calitatea sitului.

    Conteaza puterea backlinkurilor pe care o are websitul si eventual daca ii PR5 in sus ii ok, fiindca este mai greu de manipulat…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *